Lördagskväll

Sitter nu hemma & gör barnen sällskap framför julkalendern.. Vi har tänt en himla massa värmeljus & placerat ut lite här & var, bland annat i kakelugnen så det är hög mysnivå här=)

Tog tag i världens berg med tvätt i eftermiddag..ett berg med ren tvätt som ska vikas & forslas vidare till garderober, lådor osv.. Trodde aldrig jag skulle bli klar, men helt plötsligt hade jag alla tre barnen inne hos mig & de hjälpte så glatt till..Tack säger man till det!!=) (glömde nämna att just nu går maskinen igen..åhh ett riktigt evighetsarbete det där med tvätten..)

I morgon eftermiddag ska vi ha adventsfika här & har bjudit in mormor, morfar, gammelmormor Lilly, morbror Ante, farmor, farfar & Daniels syster med familj. Det har blivit lite tradition av det.. Ska bjuda på lussekatter, drömrulltårta, pepparkakor, drömmar & eventuellt något mer. Har inte hunnit baka egna pepparkakor än, men innan jul ska vi nog hinna med det oxå..

Hittade några roliga & lite ovanliga pepparkaksformar när jag surfade runt. Dessa coola hittade jag på Klarafardiga.com & formina.se


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh en sån med hammare ska jag nog "slå" till på till nästa år och överraska gubben med, hihi!

2008-12-06 @ 21:14:52
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0