Inget jobb i dag heller

Vad är det frågan om..är inte folk sjuka eller lediga längre? Nu kan jag snart inte längre hålla räkningen på hur många dagar det var sen jag jobbade sist!! Mitt område är ju ändå utökat nu till åtta ställen i stället för fyra.
Ja ja, det är ju en herrans tur att jag har a-kassa de dagar det inte blir något jobb, annars hade det ju inte funkat.

Då får denna dagen ägnas åt att övningsköra då, så får jag ut något bra av det i alla fall=) Fint väder verkar det bli oxå!!
Ska även passa på att ringa vårdcentralen & höra om vad de tror om mina bihålor, jag har fortfarande vansinnigt on över högra ögat & vid sidan av näsan..mest på mornarna & förmiddagarna. Det är många som sagt till mig att om det är bihålsinflammation kommer det inte gå över utan penicillin, så det är väl lika bra att kolla upp det nu då när jag ändå är hemma.

I kväll ska Alicia & jag till stallet. Jag hoppas på en ridtur ute i skogen & att vädret håller i sig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0