Medicindelegering ordnad

Hinner inte riktigt med att skriva så mycket här nu när jag har börjat jobba lite smått..

Idag har jag varit i Läckeby igen & det funkar jättebra & jag trivs verkligen!! Jag ringde sjuksköterskan igår angående medicindelegering, jag har bara haft i Lindsdal innan & Bemanningen skulle inte ha delegeringsträff förrän i mars & så länge kände jag att jag inte ville vänta. Dels för att man vill "kunna" göra allt & dels för att det blir mer för de andra att göra när bara vissa kan ge medicinerna. Så idag kom hon till hemtjänsten & jag blev delegerad även där..perfekt!!
De övriga i personalen verkade tycka att det var bra gjort att ta tag i det själv & jag fick genast ut & ge ögondroppar;)

Bemanningen ringde även under dagen & frågade om jag kunde jobba i Läckeby på fredag mellan 12-15..vilket jag sa ja till=) Får se hur det blir i morgon, än så länge har jag inget & Emma sms:ade att hon ville ha sällskap på stan i morgon, så ringer de inte i morgon bitti så blir det stan för min del i morgon..behöver köpa presenter till två barn, både Lova & Eddie ska på barnkalas på lördag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor du på stan lr??? Vad bra att du har jobbat lite nu!!! Hoppas att du få fler jobb... Jag håller tummarna...

2009-02-11 @ 18:41:52
Postat av: Helena

Jag bor i Läckeby=)

2009-02-12 @ 17:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0