Fredagskväll



Fredagskvällarna är helt klart de bästa dagarna i veckan!! Man har hela helgen framför sig & det känns alltid lika bra=)

Vi är nyss hemkomna från "faster" Lena & barnen är nyklippta & fina!!

I kväll vankas det godis till fredagsmys (köpte på oss 3 kg när City gross sålde för 2:90:- förra veckan, så nu har vi mys & godis till lördagarna en lång tid framöver).
Daniel & jag ska ta oss ett glas vin eller två oxå till Let´s dance=) Barnen får vara vakna & se så länge de orkar i kväll med. Undra vem som åker ut i kväll?!
Kitty är väl inte en av mina favoriter direkt, i alla fall inte i Let´s dance, jag tycker bara hon är pinsam!!
Annars vet jag inte riktigt vem jag tycker, Linda Haglund åkte ju ut förra veckan som tur va;)!!
Mina favoriter är i alla fall Laila Bagge, Magdalena Graaf & Magnus Samuelsson=)

Det låter väl som en toppen kväll va?!

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man tackar.. Ja jag har åxå dom som favoriter i let´s dance.. Men du har fortfarande inte svarat på mig fråga: vad vill du ha för nån gåva av mig till din födelsedag??? svara så kanske jag kan skaffa den!!!!!! Kram

2009-01-23 @ 20:02:46
Postat av: Helena

Hmm..antingen en telefon eller ett presentkort på typ Kicks;)

2009-01-23 @ 21:12:50
Postat av: Anonym

Så du tyker att jag ska köpa dig en ny mobil??? Visst d gör jag när jag har vunnit MILJONER... hahahahaha... Få se om vi kommer förbi med nån present... =)

2009-01-24 @ 11:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0