Städdag

Nu är jag äntligen klar med nerevåningen med städandet..pust! Har dammat, dammsugit, torkat golven & skurat badrummet..=)
"Bara" övervåningen kvar nu då & fönstrena förstås..de ser förj*vliga ut rent ut sagt, men den får vi se om jag sparar till en annan dag..

Snart ska tjejerna & jag klä på oss & traska iväg till affären, behöver lite ingredienser till middagen & mys till i kväll=)

I kväll börjar ju Let´s dance & det ska bli kul att se!! Vet inte vem jag ska heja på ännu, men efter kvällens program har jag nog bestämt mig;)

Jag satte ju ut en säljesannons på min sjuksköterskelitteratur & den var väldigt lättsåld, folk mailar som galningar & vill köpa böckerna!! Det tog bara ett halvt dygn så hade jag sålt alltihopa=)
En tjej köpte en bok & sen fick jag ett mail från en annan som ville köpa ALLA!! Henne ska jag träffa i morgon & det kommer väldigt lägligt nu med de 3000:- jag kommer inkassera då=) Troligtvis kommer sjukpenningen från Försäkringskassan dröja & då har jag ju lite pengar i alla fall..

Nästa fredag ska tjänsten som jag sökte tillsättas & jag borde få besked på måndag tycker jag..man vill ju planera lite & veta hur den närmaste framtiden blir, även om jag inte får jobbet känns det skönt att få veta lixom..

Men nu ska jag bara njuta av fredagen & mysa med "La familia"!! =)

Have a nice friday!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0