Kaninlyx

Förra året förköpte vi oss på kaninburar kan man säga.. Vi skulle iväg på semester till Skara & även till Böda & vara borta ganska länge..jag fick då dåligt samvete för kaninen som skulle sitta inomhus i inneburen så länge & gick på burjakt;)

Köpte då en lite större bur med våning där kaninen kunde vara inne i ett bo & även nere & äta gräs.
Senare på sommaren tyckte jag att vi behövde en betesbur, sen har vi växlat mellan dessa på sommarhalvåret & inneburen på vinterhalvåret.

Idag när jag satt & filosoferade ute på trappen tänkte jag att det vore smidigt om man kunde sätta ihop båda burarna, så Molly får lite mer yta att skutta av sig på.. Daniel & jag slog våra kloka huvuden ihop & vips så har Molly fått kaninburen deluxe!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0