Sorterat & packat

Barnen & mormor ska stå på loppis på lördag så idag var det dax att börja rota bland deras grejer för att se vad de kan sälja.
Eddie hittade en hel del grejer i sitt rum & jag hjälpte Lova i hennes rum. När vi ändå letade runt bland alla grejer passade jag på att städa & sortera alla hennes leksaker, så nu är det ordning & reda igen. Hoppas hon kan ha det så ett bra tag nu & lägga var sak på sin plats när hon plockar undan efter sig sen.. Blir ju mycket lättare att både städa, leka & man ser ju leksakerna bättre när alla barbies ligger i en låda, alla docksaker ligger i en annan låda osv.!!
Slängde tre ica-kassar fulla med skit från hennes rum, allt från knöliga teckningar, kapsyler & trasiga småsaker..att de ska samla & spara på allt ;)
Alicia var på simningen så hennes rum & saker får vi ta tag i en annan dag =)

Har tagit det lugnt resten av kvällen framför Ullared & CSI.
Ullared..vilket tv-program!! Det är synd att vi bor så långt i från för jag skulle gärna åka dit snart!! Har bara varit en gång innan & det var för tre år sen eller nåt sånt..så det skulle som sagt vara kul med ett besök snart igen.

Kommentarer
Postat av: Petra

Du kan följa med mig och min svägerska till ullared till våren =) Vi beukar satsa på 2 ggr om året... =) Säg till om du vill hänga me..

2009-11-24 @ 20:58:09
Postat av: Helena

Klart att jag vill!!

2009-11-25 @ 14:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0