Söndagens aktiviteter

I natt har vi varit en familjemedlem kort, det är Alicia som har sovit över hos sin kompis Hilma för första gången!! Det har nog gått jättebra för vi har inte hört av dem än=)

Igår kväll gjorde jag några smycken & sen var det dax för Melodifestivalen.

Idag är det lite spridda aktiviteter på schemat.
Alicia ska hämtas från Hilma för att efter lunch följa med en annan kompis, Emma, till simhallen. Lova ska på barnkalas för Lisa på Leos lekland, antingen veckohandlar jag medans eller så stannar jag,för Eddie var sugen på att få leka där & han ska ju ändå lämnas på drillen vid fyra..i såfall får Lova & jag handla efteråt..vi får se hur det blir.

Snön fortsätter att falla utanför.. Igår var det sån fruktansvärd kramsnö att jag fick ställa Enzo i duschen nästan varje gång vi varit ute, en av gångerna passade jag på att duscha hela honom med schampo & föning efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0