I detta ögonblick




Dessa underbara fick jag i tidig påskpresent av min kära mamma

I detta ögonblick sitter jag ute på trappen & njuter av solstrålarna som värmer min nästipp, kanske jag kan få några fräknar oxå på köpet!;)
Jobbar i kväll mellan 14-21 & dessa kvällspass brukar alltid Lova stanna hemma till 11 innan jag lämnar henne, men idag ville hon börja redan när Eddie & Alicia lämnades på skolan..vilket har inneburit en massa ensamtid för mig! Faktiskt ganska skönt att bara få göra det jag vill, som brukar innebära typ sola, måla & städa;)
Vilket precis är vad jag har sysslat med idag!
Ytterdörrens insida har äntligen fått ett lager grundfärg efter att ha varit omålad i sisådär..elva år;)
Barnens våning har jag städat, vilket alltid är välbehövligt & så har då nästippen fått sina välböhövliga strålar på sig med!

Hoppas ni alla får en härlig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Så skönt att få städat till helgen!

Skönt med lite egentid oxå!



Ha en härlig fredag (på jobbet)!



Kram Liza

2011-04-15 @ 13:00:44
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Det låter underbart!

Hoppas du får en mysig kväll trots jobb.

Kram Lotta

2011-04-15 @ 15:53:54
URL: http://lottashome.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0