Spontanbesök i Gårdby







Fullt av vackra ting i Sigfrid Rudbergs lanthandel..vill ha-känsla på allt



En liten glimt av kaféet & de vackra kopparna kaffet serveras i

Åhh gissa om jag blev glad idag när Daniel helt överraskande kom med förslaget om att vi kunde besöka Gårdby kafé & lanthandel!! Jippi, ett förslag helt i min smak:)
Tjejerna hängde gladeligen på(Alicia fortfarande febrig, men ändå hyffsat pigg & Lova ledig som jag).skönt för Alicia att komma bort från hemmet en stund med.
Vi började med ett besök i den ljuvliga inredningsbutiken. Jag hittade en helt bedårande "sak" där som skulle göra sig så himla bra i vårt "nya" vardagsrum, så är det någon som funderat på att ge mig något till till exempel Alla hjärtans dag på måndag, skulle ett presentkort sitta som en smäck;). Jag blev fullkomligt kär & ska kolla runt här hemma om vi har något jag kan sälja på typ tradera för att få ihop pengarna!!
Sen avslutade vi besöket med en fika..jag hade hoppats på en glutenfri macka med god fyllning, men det glutenfria brödet var tyvärr slut för tillfället, så det fick bli en god kaka i stället..inte helt fel det heller;) Daniel tog en macka & tjejerna varsin chokladboll, köpte hem en fint inslagen till Eddie oxå såklart!

Bjuder på bilder av dagens besök, även denna gången tagna med iponen eftersom jag inte hade en aning om besöket & inte hade kameran med mig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0