Dagsregn..,

 
 
Det är så mycket jag vill göra nu, men inget blir gjort på grund av att det regnar typ hela tiden..idag har det varit värre än någonsin..dagsregn! Innan har man ju ändå hunnit med lite grann mellan skurarna;-)
 
Planen för idag var att slipa & måla min nyfådda gamla stege & klippa buskarna vid entrén..+ att gräset behöver klippas..men inget blev gjort.
 
Tog en liten tur till Modehuset med Eddie & Lova för kalaspresentinköp & sen medan hon var på kalas passade jag på att kika in på Janties antik & loppis i Svartingstorps mejeri..det ligger ett stenkast hemmifrån & ändå har jag aldrig varit där innan! Var ett par rum fyllda med fina grejer, men ändå inget som föll mig i smaken just idag, men jag rekommenderar ändå ett besök om man har vägarna förbi:-)
 
Ikväll fär det allt bli en blåbärspaj till kvällsfikat!

Kommentarer
Postat av: Ekenäsliv

Håller med dig!! Börjar kännas tröstlös med detta eviga regnande... Hoppas man hinner få lite stranddagar innan man börjar jobba igen...
Kram

2012-07-19 @ 22:28:10
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: Ekenäsliv

Håller med dig!! Börjar kännas tröstlös med detta eviga regnande... Hoppas man hinner få lite stranddagar innan man börjar jobba igen...
Kram

2012-07-19 @ 22:28:13
URL: http://www.ekenasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0