Stora packar- & tvättardagen

Perfekt lunch varma lata dagar
 
Idag är det stora packar- & tvättardagen här hemma igen.
I morgon bär det av för en vecka med vännerna på Vallsnäs camping. På campingen ska vi bada, fiska & bara lata oss rejält! Sen tar vi dagsutflykter därifrån till Ullared & Liseberg bland annat..åhh det kommer bli en underbar vecka!
Hoppas bara min gravida kropp orkar med allt..har börjat märka tecken på åksjuka så fort vi sätter oss i bilen, har aldrig hänt förut..& det känns även när jag sitter vid ratten.., sen kommer det säkert ta ordentligt på krafterna att traska runt på Ullared & Liseberg i timtal..jag är ju helt färdig efter en timme på stormarknaden i vanliga fall;-) Men men jag får väl sikta in mig på varenda bänk & vila medan resten av gänget roar sig;-)

Kommentarer
Postat av: Ekenäsliv

Har du testat Calma? Det är tuggummi mot åksjuka och de köps receptfritt på apoteket. Kolla så du får ta dem, men borde nog inte vara några problem. Jag blev rekommenderade dem av min läkare.
Hoppas ni får en trevlig semester och att du hittar många bänkar att vila på;)
Kram Anna

2012-07-09 @ 23:31:06
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: Ekenäsliv

Har du testat Calma? Det är tuggummi mot åksjuka och de köps receptfritt på apoteket. Kolla så du får ta dem, men borde nog inte vara några problem. Jag blev rekommenderade dem av min läkare.
Hoppas ni får en trevlig semester och att du hittar många bänkar att vila på;)
Kram Anna

2012-07-09 @ 23:31:10
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: Johanna

Vi var på Ullared för några veckor sedan. Heeeelt galet men så som det brukar vara. Vi handlade inte så mycket utan tycker mest att det är en upplevelse att vara där. Köpte till o med lite julklappar på leksaksavdelnignen iom att vi har stor släkt. Bra att börja i tid ;-).

2012-07-11 @ 10:30:29
URL: http://passionforpoison.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0