Målar & fixar

Jag har flyttat runt lite på grejerna på bänkarna för att få plats med kryddhyllan
 
Medans två av tjejerna fortfarande är sjuka har jag passat på att få i ordning på min fina kryddhylla.
Den har nu fått två lager vit färg & glasredorna är nydiskade & skinande rena!
Väntar bara på att de redorna jag har köpt & fått kommer med posten & bussgods, sen är hyllan klar & redo att fyllas med diverse ingredienser!
Dagarna går fort med krassliga kids & jag får inte mycket gjort..måste verkligen ta tag i dammning & dammsugning nu genast;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Så roligt, den som väntar på något gott..väntar alltid för länge enl mig:)
Ska bli kul å få se hyllan sedan.
Ha en fin kväll.
Kram Jennie

Postat av: Jane

Nu blir jag nyfiken på kryddhyllan.
Kramar i massor / Jane

2013-01-31 @ 16:26:10
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: Ekenäsliv

Verkligen en massa sjukor som går överallt nu. Värsta tiden för det den här tiden på året, hua!
Hoppas dina töser kryar på sig snart!
Fint du har det i köket! ska bli spännande att se din kryddhylla sen!
Kram Anna

2013-01-31 @ 20:11:51
URL: http://www.ekenasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0