Nyplanterat

I morse skjutsade jag Eddie till skolgården, för idag var det dags för deras klassresa! Buss till Karlskrona & Boda borg..sen skoj & övernattning på Säljö..jag är helt övertygad om att de har jätteskoj!
 
Mamma & pappa kom & hälsade på oss idag på förmiddagen, med sig hade de en stor tomatplanta som ska ge fina cocktailtomater..det blir gott till alla sommarsallader:)
 
I eftermiddags planterade jag ner tomatplantan i en stor zinkhink & när jag ändå var igång passade jag på att plantera mina små tomatplantor, jordgubbarna & blommorna som jag köpte i nyöppnade Kyrkelunds handelsträdgård.

Kommentarer
Postat av: Ekenäsliv

Så fint i din planteringshörna!!
Och S T O R T grattis på er bröllopsdagen i efterskott! Vilka härliga bilder på er!!
Hoppas du haft en fin dag idag:)
Kram Anna

2013-05-26 @ 22:03:16
URL: http://www.ekenasliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0