Utvecklingsdygn med jobbet


Hemma igen efter ett lärorikt & trevligt utvecklingsdygn med jobbet på Ekerum.
Vi diskuterade bemötande, hade föreläsning om stress & sömn, arbetade med utveckling & förbättring.
Jag tycker detta dygn kom väldigt lägligt nu när jag nyss börjat, det var ett mycket bra tillfälle att lära känna mina nya kollegor! Allihopa är underbara & vi är ett härligt gäng!
Vi bjöds på otroligt god mat under hela vistelsen & bodde i stora lyxiga lägenheter 2 & 2 med separata sovrum.
Utsikten är ljuvlig & det var riktigt härligt att sitta på uteserveringen med ett glas rosé innan vi gjorde oss iordning för kvällens trerättersmeny.

Hemma hade dom klarat sig galant utan mig & det känns jätteskönt:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0