Hämtat på dagis..

Så fruktansvärt trött & sliten jag har varit & är fortfarande idag..

Efter promenaden satt & låg jag i soffan ändå tills det var dax att hämta barnen.. Det är hemskt att vara så trött & jag tror att de som inte är eller har varit i denna sitsen som jag befinner mig i, ens kan föreställa sig hur det känns..

Jag fick i alla fall bara ett barn med mig hem för Eddie skulle på klubb Duvan & Alicia följde med Ella hem..bara Lova & jag alltså.

På vägen hem stannade vi i den mysiga blomsteraffären här i Läckeby & shoppade en krans till ytterdörren=)

Kommentarer
Postat av: Kim

Vilken fin! :) Ja det är super mysigt med all snö, tråkigt bara att den töar bort nu.

2008-11-28 @ 14:00:50
URL: http://kimlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0