Jobba i morgon

Min semstervecka är slut & nu sätter det igång med jobb med engång.
Jag anställdes i bemanningen i slutet på veckan & i förmiddags ringde dem redan.
Jag ska jobba i Läckeby hemtjänst i morgon 7-15. Perfekt!! Precis vad jag vill!!=)

Nu får jag hoppas på att det blir mycket jobb just i Läckeby där jag trivs som bäst!!

Vi har varit en runda på Ikea idag igen. Ramen jag köpte igår var givetvis trasig i glaset..vår vanliga tur när det gäller shopping..
Så nu fick vi med oss två ramar hem & de hänger redan uppe=)

Väldigt märkligt väder ute denna helgen. Ena sekunden skiner solen & himlen är klarblå, nästa stund när man tittar ut så ösregnar det..inte kul för all min tvätt som hänger ute på vindan..


Förstoringen i sovrummet


Förstoringen i vardagsrummet

Kommentarer
Postat av: Fru Bjerlin

Det är inte meningen att du ska få dina svarta ramar =) hihihi.. Vilka fina kort... Vad kul att du ska jobba imon.. Då kanske vi ska preliminär boka nån dag för träff... Kram

2009-08-30 @ 20:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0