Jobba, inte jobba??

På vägen in till City gross ringde en av tjejerna på Kvarnholmens häslocentral & frågade om jag kunde tänka mig att jobba åt henne på Berga cenrums hälsocentral på fredag.
Hon skulle vikariera där, men annat hade kommit emellan.
Jag skulle jobba 8-17 & tackade självklart ja, trots att jag skulle vara ensam undersköterska där hela dan..det kändes lite pirrigt, men det löser sig tänkte jag.

Men nu på vägen hem ringde en från Berga centrum & sa att de hade löst fredagen & inte längre behövde en vikarie.
Lite synd, men jag sa att jag gärna ställer upp en annan gång & hon skulle spara mitt namn & telefonnummer!
Bara man får in sin lilla fot så blir det nog enklare=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0