Mysmorgon

Idag tog vi oss en välförtjänt sovmorgon & gick upp 9:30=)
Vi tog det lugnt & åt frukost sent & jag gick inte & duschade förrän 12!! Satte mig & läste i körkortsmaterialet & svarade på övningsfrågor samtidigt som jag drack morgonkaffet.. Åhh vad jag längtar tills jag har körkort!! I morgon ska vi i alla fall gå på Handledarutbildningen & efter den kan vi äntligen skicka in papperna om lämpet!!

Blir mer & mer sugen på en egen bil. Satt halva kvällen framför datorn & kollade på Blocket om bilar under 10 000:-. Hade jag haft de pengarna hade det funnits en & annan man nog kunde slå till på=) Skulle vara kul att övningsköra i sin egen som man ska ha sen.. Men det blir nog bra att låna oxå som vi tänkt, men det är roligt att drömma lite=)

Idag har vi inga direkta planer, utan vi tar det nog mest lugnt & jag planerar att sitta någon/några timmar med teorin i alla fall. Barnen är leksugna & hittar nog en kompis eller två att leka med sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0