Mycket hinna med

Nu börjar det dra ihop sig, vi har en lång & härlig helg framför oss!!
Det är mycket som måste kommas ihåg att packa ner & jag känner att tiden är ganska knapp..fast egentligen har jag nog ganska lagom tid på mig att hinna med allt, det är bara det att jag måste göra det mesta idag eftersom jag inte är hemma i morgon förmiddag.

Vi hade först planerat att åka direkt i morgon efter halkkörningen, men har väl insett att det klarar vi inte..men samtidigt så behöver vi ju inte heller stressa livet ur oss för att komma upp så tidigt när vi har en långhelg framför oss=)

Jag åker härifrån 6:15 i morgon bitti, sen ska Daniel först träna & då ska barnen vara hos min mormor så länge. Sen åker de raka vägen till Nybro för att hämta nya bilen!!
Lagom när de är tillbaks i Kalmar är jag nog hemma från Emmaboda (12:30) & då åker vi hem & packar in allt i bilen.. Om det får plats.. Det är som sagt inte lite som behövs denna helgen;)

Ha det guttans så länge!! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävligt snygg bil ni har köpt... Vill åxå ha en ny bil.. Jag bara älskar automat... Underbart..

2009-05-19 @ 18:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0