Varit på stan

Idag har jag & Emma varit en runda på stan.

Vi möttes upp efter jag haft min körlektion, gick då ganska direkt & åt lunch. Daniel var oxå hungrig efter sitt träningspass & passade på att äta med oss.

Jag kollade på lite kläder till mig, var sugen på ett par ljusa jeansleggings, men kunde inte bestämma mig för om jag skulle ha långa eller capri..så det blev inga alls;) Var även sugen på en större vit skjorta eller blus, men i vitt bli allt genomskinligt för tygen är så tunna..tråkigt.
Jag fick inga shoppingkassar med mig hem, men billigt blev det i alla fall;)

Snart ska vi åka till Nybro för att hämta BMW;n som har fått en dragkrok idag, vi ska även passa på att veckohandla när vi är där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0