Tandläkaren & simhallen

Hos tandläkaren gick det jättebra idag, det var tydligen ingen vanlig undersökning som jag trodde, utan de skulle kolla om 6-årständerna hade vuxit upp. Det hade de & då var det dax för att plasta dem.

Alicia gapade stort hela tiden & var så duktig!! Tandläkaren plastade två idag & så ska vi komma tillbaka om två veckor för de andra två tänderna.
Vi har haft en sån himla tur med alla våra tre barn när det gäller tandläkarbesök & läkarbesök..de tycker att det är roligt att gå dit vad besöket än gäller, om det så är vaccination eller laga tänder;)
Alicias fröken berättade idag att Alicia sagt att det var mycket roliga saker som skulle hända nu idag & i morgon. Idag skulle hon till tandläkaren & i morgon leka med Elin!! Haha..

Nu i kväll har vi varit på simskolan igen, två kvällar i veckan i 5 veckor.
Idag passade Lova & Daniel på att bada i Äventyrsbadet medans jag tittade på Alicia. Eddie var hos Jonna, men vi har tänkt att göra likadant på måndag, så då får han bada oxå!

Kommentarer
Postat av: matilda

Hej, jag tycker du har en fin & bra blogg. Så nu lägger jag till den på bloglovin, kika gärna in på min blogg & lägg till den med!:)

2009-09-30 @ 22:05:11
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0