Drillens dag



Idag är det Drillens dag så i morse skjutsade jag in Eddie till D-hallen redan innan 10. De skulle öva tills dörrarna öppnades för allmänheten & showen sattes igång.

Jag åkte hem emellan för att hämta upp Alicia, Lova & Lollo.
Showen varade mellan 12-14 & alla grupperna uppträdde..allt från nybörjare till seniorer.
De var så duktiga & det är riktigt underhållande att titta på..alla dessa drillstavar som slängs upp i luften & fångas upp skickligt av dem!!
Eddies grupp gjorde jättebra av sig & han gjorde den större delen av deras final genom att hjula på en arm med drillstaven i den andra & sen gå ner i spagat!!
Jag tänkte jag skulle filma med kameran, men så tog ju givetvis batteriet slut så avslutningen på Eddies grupps nummer kom tyvärr inte med..

Hela dagen avslutades med att alla drillarna visade upp ett nummer tillsammans=)

Vi lyxade till det med att köpa med oss Mc Donalds hem till middag..vi var så hungriga eftersom vi inte ätit någon lunch utan bara fikat litegrann i pausen.

Senare på eftermiddagen kom mamma för att tona min hårbotten som fått en liten utväxt..samt några gråa strån;)

I kväll blir det Robinson & Lollo ska sova över en natt till. Det går jättebra..tjejerna ser upp till henne & Eddie & hon kommer så bra överens=)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0