Det vankas mot jul








Tiden rullar på snabbt nu..helt plötsligt är det endast nio dagar kvar till julafton!
Denna vecka är fullmsockad med jobb, luciatåg, simskoleavslutning & glöggafton hos grannarna.

Tyvärr har min axel blivit mycket sämre & smärtan går nu även ut i armen & jag känner mig bortdomnad i handen & blir därför väldigt fumlig & tappar grejer.. Har sjukskrivit mig idag & i morgon för att se om vila kan hjälpa. Gör det inte det får jag nog kontakta sjukvården på måndag..

Bygget går framåt & det är roligt att se allt som hänt från dag till dag!
Gjutningen är klar & nu muras torpargrunden för fulla muggar.

Idag får ni se lite bilder från sovrummet.. Den vitmålade skänken & det gamla fönstret som oxå fått en hemmagjord "Tine K-stjärna".

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Vilka mysiga bilder du bjuder på!

Söt tärna o vilket hål ni grävt!



Trevlig kväll!



Kramar Liza

2011-12-15 @ 16:55:06
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/
Postat av: Susanne

Ja jösses vad tiden går! Tyvärr så är inte vädret så juligt:( Fina dina stjärnor är, så enkla men ändå så vackra!



Kram Susanne

2011-12-15 @ 20:34:04
URL: http://vitafalkenslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0