Fint till posten







Sådärja, då var jobbhelgen för denna gången avklarad!
Gårdagen bjöd ju på ett fantastiskt sensommarväder & jag passade på att vara ute så mycket som möjligt innan kvällsjobbet kallade.
Vi bytte ut vår gamla brevlåda som var i grön plast till denna lite finare. Har gått & sneglat på en sån här brevlåda ett tag nu & igår "råkade" vi besöka en affär som sålde ut dem för halva priset..perfekt!

I morgon är det ny vecka med nya tag. Det är bankbesök, föräldramöte & simskola bland annat på veckoschemat.

Kommentarer
Postat av: Paula

Tack för din omtanke. Fick er dotter oxå äta ngt pulver för sin lilla mage? Känns ibland som man skulle behöva fler människor runt sig som förstår vad man går igenom. Man känner sig så maktlös. Jag tror det är precis som du säger att det kommer bli bättre när hon blir äldre. Vågar jag fråga när det blev bättre med er dotter?



Fin postlåda och som jag sagt förut galet mysigt hus ni har!



Kram

Paula

2011-09-18 @ 21:33:03
URL: http://vackravitating.blogspot.com/
Postat av: Lizas Lantliv

Hej vännen!



Vilken fin lådda! =)

Du har något inne hos mig!



Kram Liza

2011-09-20 @ 14:08:39
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0