Inspirationsletande




Har ledig dag idag..en riktig latsippedag;)
Jo trots att tvättmaskinen & tumlaren går på högvarv, att sängkläderna håller på att bytas & jag planerar dammsuga & städa uppe..så känner jag mig som en latsippa idag!
Det blev en ganska jäktig morgon, barnen skulle ha Läsfest i skolan & vara utklädda till sagofigurer. Och trots att vi förberett utstyrslarna igår kväll, så kom de på mer saker som vi skulle hitta & utföra i morse.. Lova skulle helt plötsligt ha en annan prinsessklänning & Alicias rödluvan-huva tog tid innan den satt perfekt & Eddie behövde helt plötsligt ett par gula strumpor till sin Musse Pigg-utstyrsel;) Puuhh men vi hann iväg precis i tid!

Så när jag kom hem från lämningen & Enzo fått sin morgonrunda, landade jag i soffan med en kopp kaffe framför datorn. Och här har jag suttit nu i två timmar & letat en massa inspiration till vårt nya kök, groventrén bland annat!

Åhh vad jag längtar tills allt (förhoppningsvis) drar igång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0