Liten sjukling





Idag har vi varit hemma, lilla Lova & jag.
Igår efter skolan fick hon plötsligt hög feber & huvudvärk, somnade nästan så fort vi kom hem & sov i fyra timmar!
Idag har hon fortfarande feber, huvudvärk & är tjock i halsen.. Så det fick bli en mysdag hemma i stället♥
Ett litet undantag på hemmadagen blev när vi packade in oss i bilen & körde till Dunö för att hämta en jättefin korgstol jag hittade på Blocket för endast en hundring! Nu är det projekt-måla-korgstol som gäller & jag känner på mig att det kommer bli perfekt!

Kommentarer
Postat av: Jenni med barnen på T

Lilla goingen i onepice <3 Skönt att febern gick fort över!



Kram kram

Jenni

2011-09-23 @ 20:39:51
URL: http://syskonent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0