Måleri & kalkonmiddag


Till framsidan, "fin"ingången


Till groventrén


Härliga lediga helg!

Vi började dagen med att åka in till Kalmar där jag hade tänkt att kamma hem vinsten på en Mini cooper. Hade tre lotter som man skulle registrera på plats & sen invänta dragningen klockan 12.. Men, när vi kom dit var det hutlust lååånga köer både ute & inne, så vi sket i alltihopa;)

Åkte hem & började måla på panelen i stället..vi hann måla ungefär 20 plankor innan det var dags för att åka i väg på middag..så nu har vi bara lite över 200 kvar!;)

Vi var bjudna på kalkonmiddag hos Sanna & Nicke..mums vad gott, kalkon, sås, potatis & brysselkål!! Hon är riktigt duktig på att laga mat min Sanna-vän!

Idag får ni se vilka ytterdörrar vi beställt till huset:)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Åh jösses så sugen jag blev på kalkon! Det var längesen jag åt!

Super snygga dörrar!



Kram Susanne

2012-01-14 @ 20:43:18
URL: http://vitafalkenslantliv.blogspot.com/
Postat av: Sanna

Åh, det e så roligt att ni gillar min mat och att jag får trackasera er med den, det är roligt med sällskap som uppskattar.... <3

2012-01-16 @ 07:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0