Beslutsångest

Molo polaris överst & Kaxs nederst
 
Tänkte vara lite smart å dela upp vinterklädesinköpen iår..det är ju inte precis gratis att shoppa till fyra barn, speciellt inte om man måste ha allt på engång..
Sagt & gjort så hittade jag en webshop som hade en Molo-overall på erbjudande, ett erbjudande som var alldeles för bra för att missa! Molo har ju väldigt bra andrahandsvärde med, så jag kommer säkert kunna få ut minst inköpspriset när jag säljer den;)
Köpte storlek 86, men blir såå velig..den är stor, kommer hon hinna växa i den innan vintern?
 
För ro skull provade jag en Kaxs på henne inne på Kappahl idag i storlek 80..& den känns ju stor den med?!
 
Åhh nu vet jag inte hur jag ska göra eller vem som ska hjälpa till & bestämma;)
 
Nån som är overallproffs?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0