Nytt blomsterland

Det kommer bli såå fint när allt växt till sig!!
Efter två dagars arbete står nu mitt nya projekt färdigt!
Efter vi tog bort vårt lilla söta äppelträd som stod mitt i trädgården, har jag funderat lite på hur jag skulle vilja ha det..kom nästan direkt fram till att jag ville ha ett blomstrande land & igår tog jag första spadtaget!
Efter några timmars grävande & slitande var det värsta jobbet gjort. Idag var det bara det roliga kvar..i med ny jord, lägga stenramen & tillslut finalen ..att plantera! Eddie har varit till stor hjälp båda dagarna, vi har planerat tillsammans & han har hjälpt till att forsla bort grästuvor, lägga stenramen & lagt i ny jord:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbara bilder!
Vilken kamera använder du?

2013-07-01 @ 21:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0