Allergisvar..

Vinter ute, men vår inne
 
Jaha & hur tänkte vädergudarna nu då?!
Från härlig vårsol & kaffe på trappen till rejält vinterväder igen med en massa snö! Jaja..bara å gilla läget antar jag & hoppas på att våren snart tar överhanden igen:)
 
Igår kom Alicias provsvar på allergi- & astmautredningen hon var på häromveckan..de visade kraftigare antikroppsreaktion för björk, pollen & katt! Blev faktiskt lite förvånad eftersom vi har & alltid haft katt & hon har aldrig reagerat på det..men men, vi får diskutera det på återbesöket med läkaren. Har även tid hos astmasköterskan på måndag för hennes ansträngningsastma.
Även Eddie har ju besvär av pollen, så på onsdag är det hans tur för utredning av både astma & allergier..

Kommentarer
Postat av: Ekenäsliv

Hej på dig!
Så jobbigt med dessa allergier…
Ja vinter vill vi då inte ha, men här i Ekenäs har vi faktiskt sluppit mera snö:)))
Ha en fin helg!
Kram Anna

2013-03-15 @ 09:20:25
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: Annie

Hej ! Jag har alltid haft kattallergi men vi köpt katt för några år sen mins att jag var allergisk mot katten ca 2 månader men sa aldrig något efter dom två månaderna var jag inte allergisk mot vår katt. Däremot om jag var hos någon kompis med katt kunde jag bli jätteallergisk. Tror det är en vane sak när man bor med det man inte tål så vänjer sig kroppen. När vi skaffade katt nr två var det samma procedur igen men nu tål jag båda katterna. Lite konstigt men skönt så ni kan nog behålla eran katt om hon inte far illa av den.

Kram Annie

2013-03-18 @ 15:43:40
URL: http://www.anniespyssel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0