Nya mobilen

 
Ännu en helg på intågnde..lika skönt varje gång!!
Denna helgen går i övernattandets tecken..Eddie ska sova över hos mormor & morfar på lördag, Alicias kompis ska sova över här i natt & Lova ska sova över med sin kompis på lördag..vart de ska sova har de inte bestämt än:)
 
Nu är det hög tid att börja planera inför nästa kalas, Lova fyller 8 år om 11 dagar..jag ska hyra lokalen igen för hon vill bjuda hela klassen på kalas! Det ska bli mat, fika & lekar..tur att vi har Eddie som hjälper till som lekledare!
 
Igår fick jag hem min nya iPhone 5. Egentligen är det inget fel på min fyra, men eftersom man ändå får en ny telefon gratis när man förlänger abonnemanget, brukar jag göra det när bindninstiden närmar sig sitt slut! Fördelen med denna är ju att kameran är mycket bättre än på fyran & jag som fotar så mycket uppskattar en bättre kamera.
Nu är alla (utom Olivia) i familjen iPhone"nördar", Eddie & jag har 5:or & Daniel, Alicia & Lova 4:or;) Det är ju oxå en fördel att barnen kan ta över de "gamla" när man byter upp sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0