Inskolning på förskolan

 
 
Igår var den här..dagen som vi väntat på..både med fasa & med spänning..inskolningen på förskolan!
Fasa för att Olivia blivit en stor tjej nu, alldeles för snabbt om man frågar mig & spänning för att det är ju ändå säkerligen jättekul för henne när hon väl gjort sig hemmastadd:)
 
Inskolningsfröken upplever henne som en lugn & trygg tjej, & det stämmer tycker jag.
Igår ville hon att jag skulle vara nära henne hela tiden, men redan idag gick hon i från mig ett tag & lekte själv med fröknar & barn medan jag satt en bit bort & pysslade med familjesidorna i hennes förskolepärm.
Vid samligen sen med saga & fruktstund ville hon dock inte vara med längre utan satte sig i mitt knä;)
 
Det blir en stor omställning för henne, både med tider & annat..nu blir det tidiga mornar & timmen på förskolan tröttar ut, för hon somnade nu direkt när vi kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0