Rapport från inskolning & sjukstuga..

 
 Äter nudlar & kycklinggryta på förskolan
 
Idag gick det bra på förskolan, jag var med en timme först & sen fick jag lämna & säga "hej då" när vi var ute. Hon blev ledsen såklart, men hade tystnat ganska snart & lekt med fröken.
I 40 minuter satt jag i personalrummet innan de hämtade mig igen, då var Olivia trött, men höll ut & vi kunde vara med på maten. Hon piggnade på sig & åt jättebra, var glad & stojade vid matbordet..det var väldigt kul & skönt att se! Det blir nog en dagisunge av henne med:)
Väl hemma igen som hon i över två timmar, dagistempot tär på henne!
 
Alicia är fortfarande hemma..i morse hade hon mycket ondare än vanligt & hon fick nästan panik en stund. Jag ringde vårdcentralen igen & sa att det är ohållbart & att om det nu är mjölkallergi borde hon ju inte bli sämre efter 4 dagars mjölkfri kost?!
Vi fick träffa läkaren igen i eftermiddags när vi ändå var där för provtagning, men han kunde inte göra så mycket mer nu än invänta provsvaren & skicka remissen in till barn.. Vi får själva ringa & tjata på barnmottagningen eller åka in akut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0