Tumhållning tack!

Nervös, laddade jag inför intervjun i bilen igår
 
Inläggen har inte duggat tätt här på sistone precis, men det är mycket som händer nu..
Jag började jobba igen förra veckan, känner väl mer än någonsin att mitt nuvarande arbete inte är något för mig! Det är såå enformigt & jag känner att jag står still..utvecklas inte någonting.. Nä, nu gäller det bara att stå ut tills nåt roligt dyker upp!
 
Olivia är färdiginskolad på förskolan & det börjar gå bra för henne. Hon är ledsen vid lämning, såklart, men lugnar ner sig ganska snabbt.
Hon äter hyfsat bra & har kunnat sova middag där nu med:)
Farmor hjälper till jättemycket nu, så än så länge behöver hon inte börja i ottan eller gå så långa dagar & det känns jätteskönt!!
 
Igår var jag på anställningsintervju!
Jag har sökt underskötersketjänsten på Kvarnholmens hälsocentral & av 138 sökande blev jag en av 7 som blev kallad på intervju!
Jag var så nervös att jag var helt torr i munnen, jag känner ju både chefen & MAL:en som skötte intervjun, men jag var ändå så nervös eftersom det är min framtid somstår på spel!!
Svårt att säga om det gick bra, men jag hoppas verkligen det & att jag blir uttagen till sista gallringen i slutet på nästa vecka.. Det blir en lång pirrig väntan... Håll gärna alla era tummar!

Kommentarer
Postat av: Helén

Heja :-), håller tummarna!
Hade tänkt söka själv, men det blev inte av, så all lycka till!

Svar: :-)
Helena Englid

2014-01-22 @ 07:49:54
URL: http://helenkristiansson.blogg.se
Postat av: Fia, Läckeby

Håller alla tummar och tår!!!

Svar: :-)
Helena Englid

2014-01-23 @ 21:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0