Turen är på min sida

 
Jag vinner tävlingar som aldrig förr just nu!!
I december vann jag ju utlottningen på fransförlängning (värde 800:-) & 500:- i presentkort på Zalando.
Nu idag vann jag tydligen Nöjesnytts tävling & därmed ett smink-kit från Make up store värt 800:-!!
Grattis till mig:)
 
Helgen rusade förbi & jag hann med en en del. Både Lova & Alicia ville ha ommöblerat i sina rum & det drar ju med sig en massa städ & fix.
 
Alicia är fortfarande hemma.. Läkarbesöket var totalt värdelöst! En läkare som inte var ett dugg intresserad på vad vi sa & orkade inte ens undersöka henne. Han hade redan innan bestämt sig för att hon nog är mjölkallergiker så nu ska vi utesluta det helt, ta nya prover i morgon & sen få remiss till barn. Det var ju inget akut tyckte han.. Nä eller hur?! Att hon missat typ halva höstterminen i skolan & att hon lider varenda dag, det är inte viktigt & akut?!

Kommentarer
Postat av: Annie

Har ni testat att utesluta mjölk? Det har aldrig visat några allergier på prover för mig men jag mår mycket bättre av att utesluta mjölk soya och gluten. För mig tog det tyvärr 3 år att få det utrett men det gäller bara att stå på sig..Under förra året var jag sjukskriven pga magen med feber från och till och super ont i magen dygnet runt vilket dom såg att jag hade inflammation i hela tarmarna under en undersökning. (som jag krävde att få) Men det är bara att kräva undersökningar eller åka in till barnakuten. Tyvärr ska man behöva gå så långt för att få förändring. Läkare tar inte magar på allvar särskilt inte barn. Hoppas hon hittar ett sätt som funkar för henne snart och viktigast att läkarna tar än på allvar. Skriver detta för att jag vet hur skönt det var att se att det faktiskt andra barn som hade det likadant som man kunde prata med och förstå att det kommer lösa sig någon gång även att det känns hopplöst just nu. Styrkekramar från mig.

2014-01-14 @ 12:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0