Snart är det jul igen!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är det jul i vårt hus..eller på väg att bli åtminstone.
Lussebullarna är bakade, i år bakade vi dom med vit choklad i och vilken skillnad det blev! Kanske inte jättemycket i smak men i saftighet..dessa är mycket godare.
Pepparkakorna är också bakade, ska bara göra en glutenfri sats med. Glutenfria köpepepparkakor är helt okej, men inget slår de hemmavarande peppisarna, det är barndom det!
 
Idag hann jag bara vara på jobbet fram till 10, sen var jag tvungen att ge mig av till dagis för att hämta hem en febrig liten tjej.. Daniel är i Stockholm sen igår kväll och kommer inte hem förrän natten till torsdag så det blir jag som får vara hemma i morgon med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0