Provbakning





Har haft en lugnt dygn med mycket vila & stillsamma aktiviteter. Barnen har som sagt varit hos mormor & morfar, men nu är de hemma igen.

Igår lyxade vi till det med pizza framför tv;n & filmtittande tidigt på kvällen, sånt där som inte blir av när barnen är hemma. Jag är fortfarande svag & väldigt trött efter de senaste dagarnas pärs, så det var inte mycket av filmen jag så egentligen;)

Har bestämt mig för att det blir hallon- & blåbärspaj på cykelfesten & idag var jag ju tvungen att provbaka mitt recept..det blir nog bra med lite finjusteringar;)

Kommentarer
Postat av: Lizas Lantliv

Skönt med en mysig kväll i soffan!

Blir säkert bra, alltid gott med paj!



Trevlig kväll!



Kramar Liza

2011-09-03 @ 21:07:18
URL: http://lizaslantliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0